FAQ

FAQ

FAQ

Heb je een vraag voor ons? Wij staan voor je klaar!
Je kunt met ons bellen, mailen of chatten.

Mijn abonnementsgeld is wel al afgeschreven van mijn rekening, maar ik heb nog niks ontvangen, hoe kan dit?

Het abonnementsgeld wordt maandelijks afgeschreven rondom het moment dat jij jouw pakketje ontvangt. Je ontvangt de volgende pakketjes maandelijks in dezelfde periode als de aanmelding. Wij werken met 4 verzendmomenten per maand.

Stel je meldt je aan op 10 juni (dat is ons 2e verzendmoment), dan ontvang je jouw volgende pakketje tussen 8 en 14 juli.

Heb je aan het eind van deze week niks van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Mail: contact@petbox.nl

Telefoonnummer: 0850 – 51 68 66

Chat: bereikbaar van ma t/m vr 08:30 – 17:00 uur

Contactformulier

Wanneer ontvang ik een pakketje?

Wanneer ontvang ik een pakketje?

Het eerste pakketje ontvang je binnen 2 werkdagen na aanmelding van jouw huisdier. In het eerste pakketje ontvang je altijd een behandeling met producten uit het door jou gekozen abonnement. Daarna loop je mee in de kalender.

Je ontvangt de volgende pakketjes maandelijks in dezelfde periode als de aanmelding. Wij werken met 4 verzendmomenten per maand. Stel je meldt je aan op 10 juni (dat is ons 2e verzendmoment), dan ontvang je jouw volgende pakketje tussen 8 en 14 juli.

*Dit is onder voorbehoud van PostNL. Wanneer er feestdagen zijn, of het druk is bij PostNL, kan het zijn dat jouw pakketje een paar dagen later bezorgd wordt.

Hoe ontvang ik mijn PetBox@Home?

PetBox@Home wordt per post naar jou verstuurd. Het pakketje past gewoon door de brievenbus! Ideaal, je hoeft dus niet thuis te zijn om het pakketje aan te nemen.

Hoe vaak ontvang ik PetBox@Home?

Dat hangt af van het gekozen abonnement. Op het aanmeldformulier kun je zelf jouw abonnement samenstellen. Dit houdt in dat je zelf kiest hoe vaak je producten tegen vlooien & teken en wormen ontvangt.

Hier vind je een overzicht van de producten die je ontvangt per abonnement, per maand:

Basis 4x worm

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOktNovDec
Vlo & teek
worm

Basis 6x worm

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOktNovDec
Vlo & teek
worm

Basis 9x vlo & teek

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOktNovDec
Vlo & teek
worm

Basis 12x vlo& teek

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOktNovDec
Vlo & teek
worm

Basis 9x vlo & teek en 4x worm

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOktNovDec
Vlo & teek
worm

Premium 9x vlo & teek en 6x worm

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOktNovDec
Vlo & teek
worm

Premium 12x vlo & teek en 4x worm

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOktNovDec
Vlo & teek
worm

Premium 12x vlo & teek en 6x worm

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOktNovDec
Vlo & teek
worm
Mijn levering klopt niet, wat moet ik nu doen?

Alle pakketjes worden met veel zorg en aandacht samengesteld. Klopt er toch iets niet? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag!

Mail: contact@petbox.nl

Telefoonnummer: 0850 – 51 68 66

Chat: bereikbaar van ma t/m vr 08:30 – 17:00 uur

Contactformulier

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Ga je verhuizen, verandert jouw rekeningnummer of heb je een nieuw telefoonnummer of e-mailadres? Neem contact met ons op zodat we jouw gegevens kunnen bijwerken.

Mail: contact@petbox.nl

Telefoonnummer: 0850 – 51 68 66

Chat: bereikbaar van ma t/m vr 08:30 – 17:00 uur

Contactformulier

Wat moet ik doen als het gewicht van mijn huisdier is veranderd?

Onze producten worden afgestemd op basis van het gewicht van jouw hond of kat. PetBox@Home werkt met gewichtsklassen. Als het gewicht verandert, is het belangrijk dat je dit aan ons doorgeeft. Het kan zijn dat jouw huisdier in een hogere klasse valt en daardoor een ander product nodig heeft tegen vlooien & teken en/of wormen.

Voorbeeld: een hond van 2 tot 5 kg krijgt een ander product dan een hond van 5 tot 10 kg. Als je bij de aanmelding hebt aangegeven dat jouw hond 3 kg weegt en hij weegt nu 6 kg, dan valt jouw hond in een hogere gewichtsklasse en heeft hij daardoor een andere dosering van het product nodig.

Wijzigingen kun je doorgeven door contact met ons op te nemen.

Mail: contact@petbox.nl

Telefoonnummer: 0850 – 51 68 66

Chat: bereikbaar van ma t/m vr 08:30 – 17:00 uur

Contactformulier

Hoe lang loopt het abonnement?

Je sluit het abonnement af voor onbepaalde tijd en je hebt helemaal zelf in de hand wanneer je wilt stoppen. Jouw PetBox@Home abonnement is dagelijks opzegbaar, dus je zit nergens aan vast!

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Opzeggen kan via deze link. Het abonnement is dagelijks opzegbaar. Is het abonnementsgeld afgeschreven, dan ontvang je die maand nog een pakketje.

Wat is de opzegtermijn van PetBox@Home?

Het abonnement is dagelijks opzegbaar. Is het abonnementsgeld afgeschreven, dan ontvang je die maand nog een pakketje.