FAQ

FAQ

FAQ

Heb je een vraag voor ons? Wij staan voor je klaar!
Je kunt met ons bellen, mailen of chatten.

Hoe werkt de betaling voor mijn abonnement?

De eerste zending

Tijdens het aanmelden betaal je het 1e pakketje door middel van een iDeal link. Bij de aanmelding geef je een machtiging voor automatische incasso af voor de volgende zendingen, zodat wij het geld mogen incasseren van het rekeningnummer waar je de 1e betaling mee hebt gedaan.

De volgende zendingen

De betaling loopt via een maandelijkse automatische incasso. In de week dat jij jouw pakketje ontvangt, wordt ook het abonnementsgeld afgeschreven.

Ik heb een actiecode, waar kan ik die gebruiken?

De actiecode vul je in bij stap 4 van het aanmeldformulier.

Mijn abonnementsgeld is wel al afgeschreven van mijn rekening, maar ik heb nog niks ontvangen, hoe kan dit?

Het abonnementsgeld wordt maandelijks afgeschreven rondom het moment dat jij jouw pakketje ontvangt. Je ontvangt de volgende pakketjes maandelijks in dezelfde periode als de aanmelding. Wij werken met 4 verzendmomenten per maand.

Stel je meldt je aan op 10 juni (dat is ons 2e verzendmoment), dan ontvang je jouw volgende pakketje tussen 8 en 14 juli.

Heb je aan het eind van deze week niks van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Mail: contact@petbox.nl

Telefoonnummer: 0850 – 51 68 66

Chat: bereikbaar van ma t/m vr 08:30 – 17:00 uur

Contactformulier