Over PetBox@Home


Wat is PetBox@Home?

PetBox@Home is een maandelijks abonnement dat bestaat uit vlooien-, teken- en wormenproducten voor honden en katten. Dit abonnement sluit je eenvoudig online af. De producten worden gekozen o.b.v. het gewicht en leeftijd van jouw hond of kat. Maandelijks ontvang je in je brievenbus een pakketje met de juiste hoeveelheid vlooien- & tekenpipetten en ontwormingstabletten. Van tevoren ontvang je van ons een mail wat je wanneer kunt verwachten en je krijgt nog een reminder, zodat je nooit meer een behandeling vergeet!

Wat is het verschil tussen PetBox@Home en PetBox?

PetBox@Home is een maandelijks abonnement dat je online afsluit en waarbij je de producten tegen vlooien, teken en wormen thuisgestuurd krijgt. Wil je meer weten over PetBox@Home? Klik dan hier.

PetBox is een product dat je in de dierenspeciaalzaak kunt kopen of bij een online dierenwinkel kunt bestellen. 1 PetBox beschermt honden en katten tot 3 maanden tegen parasieten. Wil je meer weten over PetBox? Klik dan hier.

PetBox en PetBox@Home bevatten dezelfde producten tegen vlooien, teken en wormen. Wil je meer weten over deze producten? Klik dan hier.

Voor wie is PetBox@Home?

PetBox@Home is geschikt voor honden vanaf 2 maanden oud en die wegen tussen de 2 en 50 kg. Het is voor katten geschikt vanaf 2 maanden oud en die wegen tussen de 1 en 12 kg.

Hoe meld ik mij aan voor het abonnement?

Aanmelden is heel eenvoudig! Je vult op de registratiepagina de gegevens in van jouw hond of kat en jouw persoonlijke gegevens (zodat we weten naar welk adres we het pakketje toe moeten sturen en van welke rekening het bedrag moet worden afgeschreven). Je ontvangt van ons een bevestigingsmail als we jouw gegevens in goede orde hebben ontvangen.

Hoe vaak ontvang ik een zending van PetBox@Home?

Het kan per maand verschillen wat je opgestuurd krijgt, dit is volledig afgestemd op het behandelschema van jouw hond of kat! Het kan daardoor ook zijn dat je een maand geen producten ontvangt. Maar niet getreurd, want je kan leuke extra’s en kortingen op andere producten van ons verwachten! In onderstaand schema zie je wanneer je wat krijgt:

Jan

Feb

Mrt

Apr

Mei

Juni

Juli

Aug

Sep

Okt

Nov

Dec

Worm

Vlo / Teek

Wat kost PetBox@Home?

PetBox@Home is er al vanaf €4,95 per maand. Hoeveel jij gaat betalen voor een abonnement, hangt af van het gewicht van jouw huisdier. Een grotere hond of kat heeft een hogere dosering werkzame stoffen tegen wormen, vlooien & teken nodig dan een kleinere hond of kat. In onderstaand schema vind je de kosten per gewichtsklasse:

Gewichtsklassen kat

Prijs

Kleine kat 2 kg

€ 4,95

Kleine kat 2 tot 4 kg 

€ 5,95

Kat 4 tot 8 kg

€ 6,50

Kat 8 tot 12 kg

€ 7,50

Gewichtsklassen hond

Prijs

Kleine hond 2 tot 5 kg

€ 5,95

Kleine hond 5 tot 10 kg

€ 6,95

Hond 10 tot 20 kg

€ 7,50

Hond 20 tot 25 kg

€ 7,95

Hond 25 tot 40 kg

€ 9,95

Hond 40 tot 50 kg

€ 10,95

Welke producten zitten er in PetBox@Home?

In jouw PetBox@Home zitten No Worm Pro ontwormingstablet(ten) en een Flea Free Fipralone pipet tegen vlooien en teken. Lees hier meer over deze producten.


Registratie


Waar kan ik mij aanmelden voor het abonnement?

Dat doe je door je te registreren via deze pagina. Je dient daar jouw persoonsgegevens in te vullen en die van jouw huisdier. Aan de hand van deze gegevens kunnen we zien welke producten jouw huisdier nodig heeft, waar we het pakket naartoe moeten sturen en van welke bankrekening we het geld gaan incasseren.

Ik heb een actiecode gekregen, waar kan ik die invullen?

De actiecode vul je in op de registratiepagina. Bij het laatste veld stellen wij de vraag 'Hoe heb je van PetBox@Home gehoord?' en daar kun je jouw actiecode kwijt.


Leveringen


Wanneer ontvang ik de eerste zending van PetBox@Home?

Na registratie via de website ontvang je jouw eerste gratis PetBox@Home gewoon thuis op de mat! Wij werken met vaste verzendmomenten. Dit betekent dat als jij je vóór de een na laatste vrijdag van die maand hebt aangemeld, ontvang je de laatste vrijdag van de betreffende maand jouw 1e pakketje. Als je je na de een na laatste vrijdag van de maand hebt aangemeld, ontvang je de laatste vrijdag van de volgende maand jouw 1e pakketje.

Hoe ontvang ik mijn PetBox@Home?

PetBox@Home wordt per post naar jou verstuurd. Het pakketje past gewoon door de brievenbus! Ideaal, je hoeft dus niet thuis te zijn om het pakketje aan te nemen.

Hoe vaak ontvang ik PetBox@Home?

Je ontvangt 4x per jaar producten tegen wormen en 9x per jaar producten tegen vlooien & teken. In onderstaand schema zie je wanneer je wat krijgt:

Jan

Feb

Mrt

Apr

Mei

Juni

Juli

Aug

Sep

Okt

Nov

Dec

Worm

Vlo / Teek

Werken jullie met vaste verzendmomenten?

Ja, wij werken met vaste verzendmomenten. Dit betekent dat als jij je vóór de een na laatste vrijdag van die maand hebt aangemeld, ontvang je de laatste vrijdag van de betreffende maand jouw 1e pakketje. Als je je na de een na laatste vrijdag van de maand hebt aangemeld, ontvang je de laatste vrijdag van de volgende maand jouw 1e pakketje.

Mijn levering klopt niet, wat moet ik nu doen?

Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag! Wij zijn te bereiken via info@emax.nl of op 0850-516866.

Ik heb mijn abonnement opgezegd wanneer ontvang ik de laatste PetBox@Home?

Het abonnement is maandelijks opzegbaar. Als je voor het einde van de maand opzegt, ontvang je van die maand nog jouw laatste PetBox@Home.

Ik woon in het buitenland, kan ik een PetBox@Home abonnement afsluiten?

Helaas is dat niet mogelijk.


Mijn abonnement


Hoe lang loopt het PetBox@Home abonnement?

Je sluit het abonnement af voor onbepaalde tijd en je hebt helemaal zelf in de hand wanneer je wilt stoppen. Jouw PetBox@Home abonnement is per maand opzegbaar, dus je zit nergens aan vast!

Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?

Door contact met ons op te nemen via: info@emax.nl of bel naar 0850-516866.

Wat moet ik doen als het gewicht van mijn huisdier verandert?

Onze producten worden afgestemd o.b.v. het gewicht van jouw hond of kat. PetBox@Home werkt met gewichtsklassen. Als het gewicht verandert, is het belangrijk dat je dit aan ons doorgeeft want dan kan het zijn dat jouw huisdier in een hogere of lagere klasse valt en daardoor een ander product nodig heeft tegen wormen of vlooien & teken.

Voorbeeld: een hond van 2 tot 5 kg krijgt een ander product dan een hond van 5 tot 10 kg. Als je bij de registratie hebt aangegeven dat jouw hond 3 kg weegt en hij weegt nu 6 kg, dan valt jouw hond in een hogere gewichtsklasse en heeft hij daardoor een ander product nodig.


Wijzigingen geef je door via: info@emax.nl of door te bellen naar: 0850-516866.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Door contact met ons op te nemen via: info@emax.nl of bel naar 0850-516866.

Wat is de opzegtermijn van PetBox@Home?

Jouw PetBox@Home abonnement is per maand opzegbaar. Je dient vóór het einde van de maand op te zeggen.


Betalen


Hoe moet ik mijn PetBox@Home abonnement betalen?

Je betaalt middels een automatische incasso. Bij de registratie geef je hiervoor een machtiging af. Vervolgens wordt het abonnement in maandelijkse termijnen van je rekening afgeschreven.

Mijn PetBox@Home is wel al afgeschreven van mijn rekening, maar ik heb nog niks ontvangen, hoe kan dit?

De betaling van het abonnement wordt maandelijks rond de 25e van de maand afgeschreven. Hierna gaan wij de producten naar jouw verzenden. Je kunt jouw PetBox@Home de laatste vrijdag van elke maand verwachten.

Heb je een week na deze datum niks van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op. Dat kan via info@emax.nl of bel ons op 0850-516866.


Vragen / klachten


Ik heb een vraag/klacht over een product uit PetBox@Home, waar moet ik deze melden?

Deze kun je melden via info@emax.nl of bel ons op 0850-516866.

Mijn huisdier vertoont bijwerkingen na het gebruik van de producten, wat moet ik doen?

Neem dan contact met ons op, door te mailen naar info@emax.nl of bel ons op 0850-516866. Heb je twijfels over de bijwerkingen bij jouw huisdier? Neem dan altijd direct contact op met jouw dierenarts.

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?